Legfrissebb hírek
- Kiállítás megnyitó - MEGHÍVÓ
- Mobilizált Ügyfélszolgálat (KAB busz) 2024. Október 21.
- Kifüggesztés 2024.10.09
- Rendőrségi Toborzási plakát( 2024.10.07. )
- 2024.10.10. Alakuló ülés
- Űzz sportot a biztonságból
- MBH Bank közlemény
- Badacsonytomaj Gyermekorvos helyettesítés szabadság miatt
- Kulturális Intézménye intézményvezető (magasabb vezető) 2024.10.02
- Kereskedelmi ügyintéző pályázati kiírás 2024.09.25.
Tátika emeleti vendéglátóhely pályázati kiírása 2024.09.02.
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK --->>>
Badacsonytomaj Város Önkormányzata az önkormányzat vagyonáról és a vagyonhasznosítás szabályairól szóló 3/2016. (II.01.) számú rendelete, és a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény alapján pályázatot hirdet a 8261 Badacsonytomaj, hrsz. 2556 címen található, Tátika épületének emeletén lévő „egyéb vendéglátó hely” kategóriájú bérletére, a kereskedelmi vendéglátás szabályai szerint az alábbi kiírás alapján:
A Pályázaton részt vehet bármely természetes, vagy jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, aki (amely) az előírt határidőben a kiírási feltételeknek megfelelő érvényes pályázatot nyújtott be.
Kizárólag az nyújthat be pályázatot, aki az önkormányzattal, illetve annak bármely költségvetési szervével vagy gazdasági társaságával szemben nem támaszt pénzbeli vagy egyéb követelést, velük perben nem áll. Előbbieken túl kizárólag az nyújthat be pályázatot, aki csőd-, felszámolási- és végelszámolási eljárás alatt nem áll, valamint adó vagy adók módjára behajtható köztartozása nincs.
A pályázó a pályázat benyújtási határidejének letelte előtt az ingatlant az épület „Üzemeltetőjével” előre egyeztetett időpontban és módon megtekintheti, vagy arról információt kérhet. Információ kérhető Molnár Mihály pályázati referenstől a +36/304362957 telefonszámon és a preferens@badacsonytomaj.hu email címen. Molnár Mihály a kért információkat mihamarabb, de legkésőbb 3 napon belül megadja.
Bevezető:
A Tátika épülete Európai Uniós pályázati forrásból újult meg. A kiíró célként megfogalmazta azt, hogy az épület funkcióinak Badacsony turisztikai fejlesztéséhez kell hozzájárulnia, négy évszakosan nyitva kell tartania és kulturális programokat kell megvalósítani az épületben. Emellett behatárolta az üzleti célú vállalkozás arányát.
Az épület műemlékvédelem alatt áll, mely alapjaiban határozta meg a felújítás építészeti és belsőépítészeti szempontjait. Ezt figyelembe kell venni az üzleti célú pályázati kiírás szempontrendszerének meghatározásánál.
Az épületben áprilistól októberig működik a Bahart Zrt. két jegypénztára és a Tourinform-pont. Található még az épületben egy, a Balaton irányába a nyári szezonban árusító ún. külső büfé, illetve található a földszinten egy kis méretű büfé-kávézó helyiség, melynek funkció meghatározása kidolgozás alatt áll. Az épület külső és belső-építészetében is modernista. A Tátikában lévő szolgáltatások megjelenésének követnie kell ezt a meghatározást, legyen szó a berendezési tárgyakról, a díszítőelemekről, a dekorációs elemekről akár a személyzet öltözetéről. Az épület megjelenésének magas színvonala megőrzendő az elkövetkező években is.
Az emeleti tér többfunkciós, egy része szolgálhatja a kiíró üzleti érdekét, de ezt összhangba kell hoznia a kulturális pályázati cél megvalósulásával. Az üzemeltető elvárja a vállalkozás általi kulturális program szervezést (annak tartalmát egyeztetni szükséges az üzemeltetővel), de magának is fenntartja a jogot erre. Cél közösségi rendezvények, programok szervezése, melyek szolgálhatják a borvidék népszerűsítését és behozhatnak olyan művészeti programokat, melyek kedveznek a kulturális turizmus elérésének. A „bisztró-kávézó” leendő bérlőjének e cél megvalósulása érdekében együtt kell működnie ennek megvalósulásában, akár maga által szervezett kiállítások és rendezvények útján is, a szezon őszi-téli-tavaszi hónapokra szóló bővülésével. Badacsonyban az elmúlt években egyes magánvállalkozásoknak köszönhetően tapasztalható, hogy megszólították az ún. gasztroturizmus iránt érdeklődő közönséget. A kiíró ezt az irányt kívánja erősíteni, illetve azt az űrt kívánja betölteni, ami egy minőségi reggeliző hely hiányából fakad Badacsonyban.
A szolgáltatás kiírása és a nyitvatartási kötelezettség egész évre szóló.
A pályázati kiírás célja:
Badacsonytomaj önkormányzata vendéglátó vállalkozót keres e pályázat útján, aki a bevezetőben írt célokhoz kapcsolódva működteti az „emeleti egyéb vendéglátó hely” helyiségét.
- vagyontárgy adatai, műszaki állapota:
- a 8261 Badacsonytomaj, hrsz. 2556 – lévő, 2023. évben felújított Tátika épületének emeleti „egyéb vendéglátó hely” területe az alábbiak szerint:
Bérelt területek:
A bérelt területek részben kizárólagos használatú, részben más vendéglátó egységgel közös használatú terület.
A Tátika megújult épülete emeletén 36,96 m2 vendégtér a hozzá kapcsolódó 11,35 m2 pulttal, amelyhez 42,63 m2 konyhai háttér tartozik.
A vendégtér részei:
- 36,96 m2 -en ültetett kiszolgálásra alkalmas terület, melynek bútorzata 6 db asztal, 22 db szék, 2 db puff és egy TCL tv készülék.
- 11,35 m2 kapcsolódó, berendezett pult, melynek felszerelési leírása a sz. mellékletben lévő „Tátika konyhatechnológiai berendezéslista” című táblázatban található.
A konyhai tér részei:
(A konyhai területek felszereltsége ugyancsak a 2. sz. mellékletben lévő „Tátika konyhatechnológiai berendezéslista” című táblázatban található):
- 10,67 m2nm konyha, mely az alábbi vendéglátóipari gépészettel felszerelt:
- 3,94 m2 kiadó (a mellékelt listában pincér forgó megnevezéssel)
- 4,13 m2 mosogató (fehér mosogató)
- 4,26 m2 szárazáru raktár
- 6,82 m2 italraktár
- 4,80 m2 zöldségelőkészítő
- 4,88 m2 hűtőkapacitás
- 3,13 m2 közlekedő, a hozzá tartozó gazdasági lift használatával.
További – közös használatú – területek a földszinten:
(A bérelt területek felszereltsége ugyancsak a 2. sz. mellékletben lévő „Tátika konyhatechnológiai berendezéslista” című táblázatban található):
- 5,76 m2 alapterületű közlekedő, amely közös használatú a büfé és a földszinti un. kávézó bérlőjével
- A bérelt egységhez tartozik a földszinten 4,52 m2 hulladéktároló helyiség, amely közös használatú a büfé bérlőjével
- Az egységhez tartozik még a földszinten található 6,30 m2 személyzeti öltöző és 3,80 m2 zuhanyozó, melynek öltözőszekrényeiből 6 db áll az emeleti szolgáltató rendelkezésére. A személyzeti öltöző, valamint az 1,59 m2 területű mosdó és az 1,63 m2 területű WC használata is közös a büfé majdani szolgáltatójával.
Egyéb területek:
Az emeleti részen a vendégtérhez kapcsolódik a felújítást finanszírozó pályázat kiírójának szándéka szerint 69,29 m2 terület, amelynek célja a kulturális tevékenység megvalósulása, illetve 89,00 m2 fedett terasz. E két utóbbi használatát nem képezi a pályázati kiírás (de egyedi kulturális célú rendezvényeket, illetve művészeti értékkel rendezett kiállításokat szervezhet bérlő is, az épület „Üzemeltetőjével” egyeztetve, egyedi megállapodások alapján).
- a pályázati feltételek meghatározása:
2.1 Pályázat lefolytatásának módja
Pályázat meghirdetésének ideje: 09.02. napja.
- Pályázat beérkezésének ideje, módja: 09.17. napja 10:00 óra, kizárólag postai úton vagy kézbesítve zárt borítékban a Dr. Végh Ügyvédi Iroda Dr. Végh József ügyvéd 8300 Tapolca, Batthyány u. 8. szám alatti címre (a borítékra rá kell írni „Pályázat a Tátika épületének emeletén lévő „egyéb vendéglátó hely” hasznosítására”)
- Pályázat bontásának helye, ideje: 09.17. napja 10:00 óra a Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal épülete Rózsakő terem (8258 Badacsonytomaj, Fő utca 14.)
- Pályázat kiértékelése: 09.18. napja
- A kiértékelés után a pályázati tárgyalás időpontja: 09.20. napja 13:00 óra a Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal épülete Rózsakő terem (8258 Badacsonytomaj, Fő utca 14.)
2.2 Bérleti időszak és bérleti díj
- A bérleti jogviszony időtartama: 5 éves határozott időtartam. Kezdete legfeljebb 2024. szeptember 14-e és legalább 2024. szeptember 30-a között, vége az aláírt szerződésben szereplő 5 éves időtartam utolsó napja. A határozott időszakon belül Felek rendes felmondás útján nem szüntethetik meg a szerződést.
- A bérlő kötelezettsége az üzemeltetéssel kapcsolatos közüzemi díjak, WC használati díj megfizetése, a Tulajdonos tovább számlázása után, amelyeket Tulajdonos 3 havonta bocsát ki.
- A bérleti díj havonta előre, a tárgyhó 10. napjáig esedékes.
2.3 Biztosítékok és költségek
- Pályázati biztosíték 1 000 000 Ft, az ajánlat leadásától számított legalább 60 napos időszakra, amely összeget a nyertes pályázónál Ajánlatkérő beszámít a szerződéses óvadékhoz, a nem nyertes pályázóknak pedig 5 napon belül visszatérít. Pályázók a pályázati biztosítékot Badacsonytomaj Város Önkormányzata 11748052-15427504-00000000 sz. számlájára kell átutalják.
- Szerződést biztosító óvadék: Az óvadék mértéke 3 havi bruttó bérleti díj, amelyet a szerződéskötéskor kell megfizetni. Az óvadék visszajár a szerződés bármely okból történő megszűnése esetén (kivéve a bérleti szerződésben meghatározott azonnali felmondás eseteit), amennyiben a bérleti szerződésben foglaltak szerint annak felhasználására nem került sor.
- Pályázó nyilatkozatában vállalja, és nyilatkozatában tudomásul veszi, hogy a bérlemény üzemeltetésével kapcsolatos hatósági, és szakhatósági engedélyek, vizsgálatok díjainak, illetékének megfizetése a kötelezettsége.
- Pályázó eredeti és hiteles igazolást köteles csatolni a köztartozás mentességről, illetve arról, hogy az önkormányzattal szemben nincs fennálló tartozása.
- Pályázó tudomásul veszi, amennyiben a nyertes pályázó a megadott határidőig nem köt szerződést, abban az esetben kettő évig semmiféle pályázatot nem nyújthat be Badacsonytomaj Város Önkormányzatánál.
- A pályázó tevékenységi körében szerepel az éttermi, mozgó vendéglátás, italszolgáltatás tevékenység.
2.4. Alkalmassági, minőségi követelmények
Kiíró a következő szakmai szempontokat kívánja érvényesíteni:
- Pályázónak rendelkeznie kell hasonló vendéglátó egység 3 éves működtetési/üzemeltetési gyakorlatával a Balaton északi partján, a Tátika épületétől számított 50 km-es körzetében
- Pályázónak (tulajdonosa vagy alkalmazottja) rendelkeznie kell a vendéglátáshoz szükséges végzettséggel a pályázat benyújtásakor.
- Meleg reggeli kínálata kreatív, modern felfogásban a Tátikában, a környék termelőinek alapanyagaira támaszkodva
- A legmagasabb szakmai minőségnek megfelelő kávékínálat kialakítása az ehhez szükséges professzionális eszközpark és képzett munkaerő felállításával
- Alkoholos italok esetében a palackozott badacsonyi bor kínálata kötelező
- Italkínálatnál alkoholmentes rostos és szénsavas üdítők, limonádéfélék kínálata
- A pályázó előző 3 lezárt üzleti évére vonatkozó eredménye nem lehet negatív.
- Egyéb szakmai követelmények
- Elvárt átlagosan havi egy alkalommal a hely méretéhez és belsőépítészeti megjelenéséhez illeszkedő zenei program szervezése.
- A szolgáltatónak sör reklámot elhelyeznie tilos. Minden a térben megjelenő egyéb reklám megjelenést egyeztetni szükséges az üzemeltetővel, ezek csak ezt követően helyezhetők el
- Az épületben egy mosdó helyiség működik, 400 Ft-nyi pénzérme bedobásával. Az emeleti szolgáltatás vendégei részére 300 darab zseton használatát biztosítja a tulajdonos Önkormányzat május-szeptember hónapokban havi bruttó 200 000.- Ft, októbertől májusig havi bruttó 50 000.- Ft átalánydíj alapján. A zsetonok pótlása a Bérlő feladata és költsége.
- Bérlő egyedi kulturális célú rendezvényeket illetve művészeti értékkel bíró kiállításokat szervezhet az emeleti kiállítótérben és a nyitott teraszon, az épület „Üzemeltetőjével” előre egyeztetve, egyedi megállapodások alapján
2.6 Nyitvatartás
A csúcsidőszakban (május 1 – szeptember 30 között) mindennapi nyitvatartást a 8 óra és 22 óra közötti időszakban kell megvalósítani, minimálisan 9 óra nyitvatartási időtartamban. Este 22 óra után csak egyedi módon, pl. kulturális program vagy zárt körű rendezvény esetén tartható nyitva az emeleti rész.
A csúcsidőszakon kívül a nyitvatartásnak alkalmazkodnia szükséges a kulturális tér programjaihoz. A csúcsidőszakon kívül heti rendszerességű legalább 3-4 napos nyitvatartás szükséges. Az ajánlatban kérünk erre javaslatot tenni.
2.7 Névhasználat
Az „Üzemeltetővel” egyeztetés szükséges a szolgáltatás nevének használatáról, melynek tartalmaznia kell a Tátika elnevezést. Ajánlattevőnek a pályázatban erre javaslatot kell tennie, de a Kiíró fenntartja a jogot, hogy a nyertes kihirdetése nem jelenti automatikusan az Ajánlattevő által javasolt névhasználat elfogadását. Ez esetben a névhasználatot a szerződéskötésig külön egyeztetni szükséges.
2.8. Egyéb feltételek
- a bérelt terület takarítása a Bérlő feladata és költsége (beleértve a gazdasági lift takarítását is).
- a kulturális rendezvénytér és a terasz takarítása (azok használata után) ugyancsak Bérlő feladata és költsége
- Szerződést biztosító óvadék – 3 havi bérleti díjnak megfelelő összeg, a bérbeadó számlájára történő átutalással
- Kiíró a pályázati kiírás „2.4. Minőségi, alkalmassági követelmények” megtartása érdekében annak 3.-9. alpontokban rögzített követelményeire a szerződésben kötbért ír elő, melynek mértéke tételenként 100 000 Ft. Az alkalmassági követelményeknek a bérleti jogviszony időszaka alatt történő többszöri (maximum 3 alkalom) nem teljesülése estén, a bérleti szerződés egyoldalúan felmondhatóvá válik az önkormányzat részéről.
- Az emelet kulturális célt szolgáló területén az épület „Üzemeltetőjének” és az önkormányzatnak lehetősége lesz közösségi rendezvények, programok megszervezésére, melyek szolgálhatják a borvidék népszerűsítését és behozhatnak olyan művészeti ágakat is, melyek nem vagy korlátozott mértékben voltak elérhetőek a korábbiakban. Bérlőnek e cél megvalósítása érdekében együtt kell működnie „Épület üzemeltetővel” és az önkormányzattal ennek megvalósításában.
Csúcsidőszakban: maximum 10 alkalom
Csúcsidőszakon kívül: maximum 15 alkalom
- Bérlőnek az emelet kulturális célt szolgáló területén lehetősége van közösségi rendezvények, programok megszervezésére, melyek szolgálhatják a borvidék népszerűsítését és behozhatnak olyan művészeti ágakat is, melyek vagy nem vagy korlátozott mértékben voltak elérhetőek a korábbiakban. Bérlőnek e egyeztetnie kell erről az épület „Üzemeltetőjével”
- Pályázónak ajánlata mellékleteként egy tervezett menü választékot (tervezett étel- és itallapot) és a tervezett vendéglátó szolgáltatás bemutatását meg kell adnia.
- A pályázónak vállalnia kell, hogy a bérleti szerződés aláírásáig a vállalkozás székhelyét Badacsonytomajra teszi át és fenntartja azt a bérleti jogviszony teljes időszaka alatt.
- A pályázat elbírálásának feltételei
Pályázat elbírálásának szempontjai:
Az ajánlatok elbírálása az összességében legelőnyösebb ajánlat szempontja alapján történik. Az eljárás nyertese a legmagasabb összes pontszámot elérő pályázó lesz. Az összes pontszám kiszámítása során az alábbiak alapján meghatározott részszempontok pontszámait a kiíró pályázónként összeadja:
- Értékelési szempontok:
3.1.1. bérleti díj (éves) pontszám: 1 – 10, súlyszám: 70
3.1.2. a pályázó nevén működési engedéllyel rendelkező, a Tátika épületétől 30 perc elérési idővel rendelkező (de max.25 km távolságban lévő) olyan háttérkonyha megléte, mely egyben a pályázó székhelye is pontszám: 1 – 10 súlyszám: 15
3.1.3. Leggyakrabban előforduló élelmiszer intoleranciát (cukor-, glutén- és laktózérzékenység) figyelembe vevő termékek kínálata a teljes termékkínálaton belül pontszám: 1 – 10 súlyszám: 15
3.2. Értékelés módja:
3.2.1.
Az 1. értékelési szempont (éves bérleti díj) esetén alkalmazott egyenes arányosítás képlete:
P = (Avizsgált / Alegjobb) x (Pmax – Pmin) + Pmin
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa, azaz 10
Pmin: a pontskála alsó határa, azaz 0
Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
3.2.2.
A 2. értékelési szempont (a pályázó nevén működési engedéllyel rendelkező olyan háttérkonyha távolsága (közúton mért) a Tátika épületétől, mely egyben a pályázó székhelye is) esetén alkalmazott fordított arányosítás képlete:
P = (Alegjobb / Avizsgát) x (Pmax – Pmin) + Pmin
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa, azaz 10
Pmin: a pontskála alsó határa, azaz 0
Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
3.2.3.
A 3. értékelési szempont (leggyakrabban előforduló élelmiszer intoleranciát (cukor-, glutén- és laktózérzékenység) figyelembe vevő termékek kínálata a teljes termékkínálaton belül) esetén alkalmazott egyenes arányosítás képlete:
P = (Avizsgált / Alegjobb) x (Pmax – Pmin) + Pmin
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa, azaz 10
Pmin: a pontskála alsó határa, azaz 0
Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
A fenti módszerek alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal kerülnek megszorzásra, az ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít. Összességében legelőnyösebb ajánlat az, amelynek a súlyozás után számított összpontszáma a legmagasabb. Azonos pontszám esetén a magasabb bérleti díjat tartalmazó ajánlat kerül elfogadásra.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- A pályázó nevét, cégnevét
- a pályázó címét, székhelyét,
- a pályázó adószámát,
- az eljáró képviselő nevét,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat feltételeit elfogadja,
- gazdasági társaság pályázó esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy átlátható szervezetnek minősül,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy legkésőbb a bérleti szerződés lejárta napján az ingatlant kiüríti és Badacsonytomaj Város Önkormányzata birtokába visszaadja,
- igazolást arról, hogy a gazdasági társaság és egyéni vállalkozó pályázónak a helyi önkormányzattal szemben nincs tartozása,
- A pályázati biztosíték megfizetését igazoló pénzintézeti bizonylat másolata,
- Jogi személy esetén a jogi személyiségét igazoló bejegyzési határozat (cégkivonat, aláírási címpéldány, egyéni vállalkozó igazolvány, közgyűlési határozat) másolata. Az igazolások 30 napnál nem régebbi eredeti vagy hitelesített okiratok lehetnek,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó csőd-, felszámolási- és végelszámolási eljárás alatt nem áll, valamint adó vagy adók módjára behajtható köztartozása nincs. A NAV, az önkormányzat, illetve az illetékes kamara igazolásának benyújtása, amely nem lehet a pályázat benyújtásától számított 30 napnál régebbi,
- Az ajánlati kötöttség tartalmát, amely nem lehet kevesebb a pályázat benyújtásától számított 60 napnál kevesebb,
- A pályázó pénzügyi helyzetének megítélésére alkalmas hiteles bizonylat (előző 3 lezárt üzleti év beszámolója)
- A pályázó a kiírási és az értékelési szempontokat is figyelembe vevő ajánlatát (ajánlati adatlap),
- A pályázó nyilatkozatát arról, tudomásul veszi, hogy a bérleti díj minden január 1. napjától az előző évi, a KSH 1.2.1.2 számú táblájában meghatározott fogyasztóiár-index mértékével növekszik, első alkalommal 2026.január 1. napjától,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul, miszerint a pályázatot a képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja,
- szakmai (vendéglátóipari) végzettséget igazoló dokumentum.
Amennyiben több ajánlat nyer el azonos pontszámot az értékelés során, kiíró a bérleti díjra vonatkozó licitálást folytat le. A licitlépcső: 200.000 Ft/év. A pályázat nyertese az a pályázó lesz, aki ezen versenyeztetési tárgyalás során a legmagasabb bérleti díj ajánlatot teszi.
Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy eredménytelennek nyilvánítsa a pályázatot.
A pályázaton résztvevőknek pályázati biztosítékot kell fizetni, mértéke 1 000 000 Ft. A biztosítékot a nem nyertes pályázóknak Kiíró 5 napon belül visszautalja.
A nyertes pályázónak a szerződésben 3 havi bruttó bérleti díjnak megfelelő szerződéses óvadékot kell szerződéskötéskor befizetnie, amely összegbe a pályázati biztosíték beleszámít. Az óvadék visszajár a szerződés bármely okból történő megszűnése esetén, amennyiben a bérleti szerződésben foglaltak szerint annak felhasználására nem került sor.
A nyertes pályázóval a pályázati tárgyalás napját követő 15 napon belül szerződést kötünk.
A pályázatot a fentieknek megfelelő tartalommal, zárt borítékban kell beküldeni a Dr. Végh Ügyvédi Iroda Dr. Végh József ügyvéd 8300 Tapolca, Batthyány u. 8. szám alatti címre. A borítékon fel kell tüntetni, hogy „Pályázat a Tátika épületének emeletén lévő „egyéb vendéglátó hely” hasznosítására”.
A pályázatot benyújtókat kérjük, hogy a megjelölt időpontban és helyen a tárgyalásra jelenjenek meg. A tárgyaláson a pályázó személyesen vagy írásos meghatalmazottja útján vehet részt.
További információ (8258 Badacsonytomaj, Fő utca 14.), telefon: +36-87/571-270
A pályázat kiírója fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
Badacsonytomaj, 2024. szeptember 2.
Krisztin N. László polgármester
Pályázati felhívás melléklete – (Kötelezően csatolandó)
Ajánlat magánszemély pályázó/átlátható szervezet esetén
(Nyomtatott nagybetűkkel és kék tintatollal, vagy számítógéppel kitöltendő)
Név: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Születési név: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Születési hely és idő: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Anyja születési neve: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Lakcím: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Székhely:** |
……………………………………………………………………………………. |
|
Adóazonosító jel: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Adószám:** |
……………………………………………………………………………………. |
|
Cégjegyzékszám/ nyilvántartási szám:** |
……………………………………………………………………………………. |
|
Statisztikai azonosító: |
……………………………………………………………………………………. |
|
Képviselő neve: |
……………………………………………………………………………………. |
|
|
|
|
Személyes adataim kezeléséhez a pályázat elbíráláshoz szükséges mértékben hozzájárulok:* |
igen/nem |
|
A pályázati feltételeket elfogadom:* |
igen/nem |
|
A pályázati biztosíték megfizetését igazoló pénzintézeti bizonylat másolatát csatolom:* |
igen/nem |
|
|
|
|
Kelt: ………………… helyiség, 20…. év ………….. hónap ….. nap
P.H.
…………………………. Pályázó neve nyomtatott nagybetűvel |
…………………………. Pályázó aláírása |
Előttünk, mint tanúk előtt:
Neve: ……………………………………………. |
Neve: ……………………………………………. |
Lakcíme: ………………………………………… |
Lakcíme: ………………………………………… |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Aláírása: …………………………………………. |
Aláírása: …………………………………………. |
*Kérjük aláhúzással jelölje
** Átlátható szervezet esetén
Mellékletek felsorolása:
1. Jogi személy esetén a jogi személyiségét igazoló bejegyzési határozat (cégkivonat, aláírási címpéldány, egyéni vállalkozó igazolvány, közgyűlési határozat) másolata. Az igazolások 30 napnál nem régebbi eredeti vagy hitelesített okiratok lehetnek 2. Nyilatkozat arról, hogy a pályázó csőd-, felszámolási- és végelszámolási eljárás alatt nem áll, valamint adó vagy adók módjára behajtható köztartozása nincs. A NAV, az önkormányzat, illetve az illetékes kamara igazolásának benyújtása, amely nem lehet a pályázat benyújtásától számított 30 napnál régebbi 3. Az ajánlati kötöttség tartalmát, amely nem lehet kevesebb a pályázat benyújtásától számított 60 napnál 4. A pályázó pénzügyi helyzetének megítélésére alkalmas hiteles bizonylat (előző 3 lezárt üzleti évre vonatkozó beszámoló) 5. A pályázó ajánlata |
6. Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati feltételeket teljeskörűen elfogadja. 7. Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy legkésőbb a bérleti szerződés lejárta napjára az ingatlant kiüríti és a Badacsonytomaj Város Önkormányzata birtokába adja |
8. Átlátható szervezet esetén cégszerűen aláírt okiratba foglalt nyilatkozatot az Nvtv. 3. § (2) bekezdése szerint az (1) bekezdés 1. pont b) és c) alpontjában foglalt feltételeknek való megfelelésről** |
9. A pályázati biztosíték megfizetését igazoló pénzintézeti bizonylat másolata |
Kelt: ………………… helyiség, 20…. év ………….. hónap ….. nap
P.H.
…………………………. Pályázó neve nyomtatott nagybetűvel |
…………………………. Pályázó aláírása |
Előttünk, mint tanúk előtt:
1. tanú Neve: ……………………………………………. |
2. tanú Neve: ……………………………………………. |
Lakcíme: ………………………………………… |
Lakcíme: ………………………………………… |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Aláírása: …………………………………………. |
Aláírása: …………………………………………. |
8261 Badacsonytomaj, hrsz. 2556 címen található, Tátika épületének emeletén lévő „egyéb vendéglátó hely” kategóriájú bérletére
Ajánlatkérő adatai:
Ajánlatkérő neve: Badacsonytomaj Város Önkormányzata
Cím: 8258 Badacsonytomaj, Fő utca 14.
Képviseli: Krisztin N. László
Adószám: 15733940-2-19
Ajánlattevő adatai:
Ajánlattevő neve: ……………………………………………………….
Cím: …………………………………………………………………………..
Adószám: …………………………………………………………………..
Képviselő neve és beosztása: ……………………………………..
Ajánlat:
- bérleti díj (éves): ……………… Ft
- a pályázó nevén működési engedéllyel rendelkező háttérkonyha távolsága (közúton mért) a Tátika épületétől: …………. km
- leggyakrabban előforduló élelmiszer intoleranciát (cukor-, glutén- és laktózérzékenység) figyelembe vevő termékek kínálata a teljes termékkínálaton belül (%-ban kifejezve): ………. %
Az ajánlat az ajánlattételi határidő lejártától számított 60 napig érvényes.
Kelt: ………………… helyiség, 20…. év ………….. hónap ….. nap
P.H.
…………………………. Pályázó neve nyomtatott nagybetűvel |
…………………………. Pályázó aláírása |
Előttünk, mint tanúk előtt:
3. tanú Neve: ……………………………………………. |
4. tanú Neve: ……………………………………………. |
Lakcíme: ………………………………………… |
Lakcíme: ………………………………………… |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Személyazonosító igazolvány száma: …………….. |
Aláírása: …………………………………………. |
Aláírása: …………………………………………. |