H I R D E T M É N Y lejárt okmányok cseréjével kapcsolatban

 

H I R D E T M É N Y

lejárt okmányok cseréjével kapcsolatban

 

 

A Veszprém Megyei Kormányhivatal Tapolcai Járási Hivatala felhívja a lakosság figyelmét, hogy a veszélyhelyzettel összefüggő rendelkezések alapján a 2020. március 11 és 2022. május 31. között lejárt személyazonosító igazolványok, vezetői engedélyek és útlevelek 2022. június 30-ig érvényesek.

 

Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy a zökkenőmentes ügyintézés, a torlódások és a hosszan tartó várakozás elkerülése érdekében minél előbb gondoskodjanak a lejáró okmányok cseréjéről.

 

Az ügyintézéshez kérjük szíveskedjenek magukkal hozni a lejárt okmányukat, a lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcímkártyát), a vezetői engedély cseréjéhez az orvosi alkalmassági véleményt.

 

A lejáró okmányok cseréjéhez nincs szükség előzetes időpontfoglalásra a kormányablakokban, de a várakozási idő minimalizálása érdekében javasoljuk az időpontfoglalást. (Időpontfoglalás telefonon: 1818, online: https://idopontfoglalo.kh.gov.hu/bejelentkezes)

 

A Tapolcai Járási Hivatal Kormányablak Osztály (8300 Tapolca, Hősök tere 15.) ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 8:00 órától  18:00 óráig

Kedd: 8:00 órától 16:00 óráig

Szerda: 8.00 órától 18:00 óráig

Csütörtök: 8:00 órától 16:00 óráig

Péntek: 8:00 órától 12:00 óráig

 

 

 

Köszönjük az együttműködést!

 

 

 

EFOP-1.5.2-16-2017-00032

Humán szolgáltatások

fejlesztése


Erre a képre kattintva érheti el a Városi Művelődési Központ honlapját!

Szőlő és Bor éve 2017.

Régiós Kártya

Borbarangolás és Régiós Buszjárat

Önkorm. szolgálat

Vigyázunk Rád a Balatonon!